• Olieboltoernooi 2022

Tafeltennisvereniging Warnsveld heeft op 19 december in sporthal de Kei het jaar afgesloten met het traditionele Oliebollentoernooi.
    De opkomst van de leden was goed en het toernooi stond onder de bezielende leiding van voorzitter Ronald Bergman,
    die had gezorgd voor een bijzonder toernooi opzet waarbij van tevoren niet te voorspellen was wie er met de begeerde trofee vandoor zou gaan.
    De leden konden onder het spel ook genieten van overheerlijke oliebollen

Er werd op tijd gespeeld en rond 10 uur werd Bert Arends uitgeroepen als verrassende winnaar.
    De voorzitter nam ook de gelegenheid om afscheid te nemen van het oudste lid van de vereniging Diet te Laak. Diet,
    inmiddels 86 jaar, is een zeer trouw lid die elke maandagavond met de fiets naar de zaal komt en met plezier haar partijtjes speelde.

De voorzitter gaf tevens aan dat TtvWarnsveld in de voorjaarscompetitie zal deelnemen met 4 teams waarbij het 1e team uitkomt in de 2e klasse.
    2 januari 2023 is weer de eerste traingsavond.